
Volontiranje u sebi sadrži moć transformacije volontera - pojedinca prema većoj samouvjerenosti, osjećaju osobnog postignuća, nove profesionalne inspiracije i sl.
Obzirom na specifičnost dnevnih aktivnosti i brige o ranjenim psima, Noina Arka do sada nije prakticirala radne akcije i/ili inkluzivno volontiranje sa ili bez podrške asistenata. Iako smo kao Udruga društveno odgovorni, briga o ranjenim psima pokazala se drugačija nego volontiranje sa zdravim psima.
Kako bismo dokazali da pružanje pomoći onima kojima je to najpotrebnije uvijek ima pozitivan ishod, uspostavljena je suradnja Udruge Noina Arka i Centra za inkluzivne radne aktivnosti. Ovakvi i slični volonterski programi razbijaju stereotipe i predrasude, doprinose borbi protiv diskriminacije i mijenjaju percepciju ljudi općenito.
Ostvarena suradnja poznata je i pod nazivom "Vesele srijede". ☺
http://www.noina-arka.hr
![]()
Emil Justinić, direktor
Kuehne & Nagel d.o.o.
|
„Kuehne & Nagel d.o.o. već 15 godina blisko surađuje s Centrom za inkluzivne radne aktivnosti. Naša iskustva u uključivanju osoba s invaliditetom u radni kolektiv rezultirala su povratnim pozitivnim učincima na postojeću radnu okolinu. Upravljanje razlikama i vrednovanje istih ključne su komponente učinkovitog upravljanja ljudskim potencijalom koje mogu utjecati na produktivnost tvrtke.
Kuehne + Nagel d.o.o. je u bit svog poslovanja ugradio vrijednosti koje potiču zapošljavanje bez diskriminacije te aktivno promiče poštivanje različitosti na radnome mjestu bez obzira na dobne, spolne i vjerske razlike ili razlike vezane za fizičku ili psihičku sposobnost. Posebno smo aktivni u zapošljavanju osoba s invaliditetom, jer je u toj kategoriji zapošljivost teže ostvariva. Osobe s invaliditetom moraju biti prepoznate kao jednakovrijedni djelatnici, koji u organizaciji koja im pruža mogućnosti za ravnopravan položaj mogu doprinijeti uspjehu i kvaliteti radne sredine. Rizika kod zapošljavanja osoba s invaliditetom gotovo da i nema: oni su skromni, radišni i pouzdani radnici koji će višestruko opravdati vaše povjerenje.
Svaka imalo rentabilna tvrtka trebala bi započeti zapošljavati barem po jednu osobu s određenim poteškoćama; iz moralnih, etičkih i materijalnih razloga, kako bi se sama uvjerila da će direktne i indirektne koristi daleko nadmašiti sva njihova očekivanja.“

![]()
Ana Fostač-Krilčić, Voditeljica resora
Ljudskih resursa, dm-drogerie markt d.o.o.
|
„Dugogodišnja suradnja s Centrom za inkluzivne radne aktivnosti dio je truda dm-a da djeluje kao uzorna zajednica u našoj okolini. Iznimno nam je zadovoljstvo što imamo priliku pomoći korisnicima Centra da lakše zauzmu mjesto u društvu koje im pripada. Naše kolege, ujedno i korisnici Centra, dm-u su olakšali put ka ostvarenju cilja da svim djelatnicima omogućimo da uče jedni od drugih, da prihvaćaju individualnost svakog pojedinca i tako ostvare preduvjete ne samo za ugodniju radnu atmosferu, već i za upoznavanje samog sebe. Trideset i šest (36) korisnika Centra s nama dijeli svoju svakodnevicu, sa zadovoljstvom se hvatajući u koštac s radnim zadacima. Spremnost i želja za učenjem koju dijele s kolegama služe kao potvrda naše obaveze da im omogućimo da ostvare svoj potencijal i napreduju. U ime dm-a želim zahvaliti svim dobrim ljudima iz Centra za inkluzivne radne aktivnosti koji nam već 11 godina pomažu da se još više približimo idealu humanog pristupa kojem težimo u našem poslovanju.“
![]() |
Dentalni centar Videntis iz Zagreba i CIRA surađuju već drugu godinu kroz program radnih aktivnosti uz podršku asistenta. Rado smo se priključili realizaciji programa koji osobama s intelektualnim teškoćama omogućuju uključivanje u svijet rada. Centar za inkluzivne radne aktivnosti pronašao je, te uz radne asistente za nas obučio odgovarajuće radnike koji su od prvog dana svog angažmana na poslovima održavanja čistoće prostora pokazali odgovornost i predanost svojim zadacima. Stekli smo članove tima na koje se potpuno možemo osloniti ali i osjećaj zadovoljstva zbog solidarnosti s članovima našeg društva kojima je uključenje u svijet rada teže nego drugim pojedincima.